تلفن را بردارید:

۰۳۱ ۹۵۰ ۱۰۲۵۸

طراحی سایت , طراحی وبسایت , فروشگاه اینترنتی

وبسایت شما،یک تبلیغ همیشگی است ، تبلیغات یعنی موفقیت!!

همین حالا برای بررسی نیازتان به وبسایت و امکاناتی که میتوانید داشته باشید تماس بگیرید

 اهمیت استفاده از تگ ها در محتوای سایت


برای نوشتن یک محتوا و متن جدید برای سایت خود ، به شما پیشنهاد می شود تا از تگ های عنوان H2، H1 و ... که برای شما تعریف شده است برای تیترهای موجود در متن خود از آن استفاده نمایید.
افزودن تیترها در متن برای تشکیل یک ساختار کلی در متن به شما کمک می کند و همین موضوع سبب می شود تا مخاطب ورودی به سایت شما به سادگی به مطالب مورد نیاز خود دست یابد. و علاوه بر این موضوع موتورهلی جست و جو نیز راحت تر موضوع مطلب شما را تشخیص داده و به همین سبب کاربران بیشتری را به سوی سایت شما راهنمایی می کنند.

 

 

 

تفاوت تیترها با عنوان سئو

خب قبل از هر چیز بهتر است تا به تعریف هریک از این موارد برویم و نقش هریک از این موارد را در متن مشخص کنیم و همین طور این موضوع که این دو چه نقشی در صفحه خواهند داشت و جای نمایش آن ها را مشخص نماییم. همانطور که می دانید هدینگ (heading) صفحه تیتری است که متن شما قرار است درون آن قرار بگیرد و واضح است که توسط کاربر و موتور جست و جو قابل رویت می باشد. در کد html یک سایت، هدینگ با استفاده از تگ‌های h (که یعنی تیتر اصلی <h1>، تیتر ثانی <h2> و ...) مشخص می‌شود. ما در مطالب خود از واژه تیتر به عنوان معادلی برای هدینگ استفاده می‌کنیم.

عنوان چیست؟

اما عنوان آن نامی است که شما برای صفحه خود انتخاب می کنید و درون متن به کاربر نمایش نمی دهد. این عنوان در html به نام متا تایتل شناخته شده و با تگ <title> مشخص می‌شود. برای مشاهده ی عنوان یک صفحه، کافیست به نام آن در تب مرورگر خود نگاه نگاه کنید. معادلی که ما در مطالب خود برای این واژه در نظر گرفته‌ایم، عنوان صفحه است. همچنین باید بدانید که عنوان صفحه آن عبارتی است که هنگام جستجوی کاربر در موتور جستجوی گوگل به عنوان تیتر اصلی شما نمایش داده خواهد شد.

چرا تیتربندی مطلب با تگ‌های H اهمیّت دارد؟

اگر تیترهای درستی برای مطالب خود انتخاب نکنید هم برای کاربران و هم برای موتورهای جست و جو کار را مشکل کرده اید مانند اینکه گویی شما به زبان دیگری محتوای خود را نوشته باشید

 ID197 2

تگ های تیتر قابلیت جدیدی نیستند که در فضای مجازی معرفی شده باشند و قدمت آن ها به هفت یا هشت سال می رسد و چیزی به آن اضافه و یا کم نشده است. بنابراین نحوه ی استفاده از آن هم شبیه گذشته می باشد و تغییری نکرده است و واضح است که از اهمیت آن نیز کم نشده است.

نحوه ی ایجاد ساختار منطقی با استفاده از تگ های هدینگ h1,h2.h3

شما موظفید که برای هر صفحه تنها از یک تگ h1 استفاده کنید و بدین وسیله تیتر اصلی مطلب خود را مشخص نمایید.نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید شما لازم نیست که نام سایت خود را همواره در تیتر اضافه نمایید بلکه تیتر باید نماینگر موضوع صفحه ی محتوای شما باشد.

حال می خواهیم با ذکر یک مثال این تعاریف را برای شما کمی واضح تر نماییم.
فرض کنید یک فروشگاه اینترنتی دارید طبعا در فروشگاه اینترنتی صفحاتی موجود است که شامل دسته بندی محصولات می شود و صفحاتی نیز دارای اطلاعات یک محصول می باشند. بنا براین شما باید در صفحه ی دسته بندی عنوان دسته را مشخص کنید و در صفحه ی محصول نیز نام محصول را وارد نمایید. تا ترتیب منطقی و درستی را رعایت کرده باشید.

تگ H2 را کجا باید استفاده کنیم؟

در محتوای و مطلب شما بعد از تیتر اصلی باید به سراغ این تگ برویم و برای زیر تیتر های مطلب خود از این تگ استفاده کنیم. با استفاده از این تگ شما میتوانید بخش های مهم مطلب خود را مشخص کنید و همین کار باعث می شود تا محتوای شما هم برای خواننده و هم موتورهای جست و جو خوانایی و جذابیت بیشتری داشته باشد.

این کار یک اشتباه فاحش در طراحی به حساب می آید. شما بهتر است برای این کار از یک کلاس جدید استفاده کنید. چرا که اصولا تگ های تیتر توسط موتورهای جست جو شناسایی شده و میتواند سبب آسیب جدی به رتبه ی سئوی شما وارد کند . و یا مثال اشتباه دیگری که می توانیم برای شما بیان کنیم اینکه بعضی از افراد کل یک پاراگراف را به تگ H2 و H3 مزین می کنند که این کار نیز بسیار اشتباه است و رتبه ی گوگل شما را بسیار تنزل می دهد.

یک اشتباه متداول در استفاده از تگ‌های تیتر

اما چیزی که شاید امروزه سبب مشکل شده است استفاده ی نادرست از تگ های تیتر است . و اغلب بعضی از افراد برای زیباتر شدن فضای سایت خود از تگ های تیتر استفاده می کنند تا علاوه بر زیبایی تاکید خود را نیز نسبت به آن موضوع نشان دهند.

این کار یک اشتباه فاحش در طراحی به حساب می آید. شما بهتر است برای این کار از یک کلاس جدید استفاده کنید. چرا که اصولا تگ های تیتر توسط موتورهای جست جو شناسایی شده و میتواند سبب آسیب جدی به رتبه ی سئوی شما وارد کند . و یا مثال اشتباه دیگری که می توانیم برای شما بیان کنیم اینکه بعضی از افراد کل یک پاراگراف را به تگ H2 و H3 مزین می کنند که این کار نیز بسیار اشتباه است و رتبه ی گوگل شما را بسیار تنزل می دهد.

کاربرد بقیه ی تگ ها چیست؟

حال می خواهیم شما را با دیگر تگ ها نظیر H4، H5 و H6 آشنا سازیم. تگ H4 را وقتی استفاده می کنیم که متن بیشتر از 1000 کلمه باشد و اضافه کردن این تگ در این صورت مساوی ایجاد یک ساختار جدید در محتوای شما می باشد. همچنین کاربرد دیگر این تگ می‌تواند برای تیترهای بی‌اهمیتی که شامل کلمۀ کلیدی شما نیست هم مورد استفاده قرار بگیرد. اما آن دو تگ دیگر واقعاً مفید نیستند. پس زیاد به آنها توجه نکنید. شاید آنها در روزهای ابتدایی اینترنت مورد استفاده قرار می‌گرفتند اما اکنون دیگر کمتر کسی از آنها استفاده می‌کند.

تاثیر تیتربندی بروی سئوی وب‌سایت شما

استفاده از تیترها چه مزیتی برای سئوی وب‌سایت من دارد؟ برخی بر این عقیده اند که تاثیر این کار نسبت به قبل کمتر شده است، اما تیترها هنوز هم به گوگل کمک می‌کنند که موضوعات اصلی را در مطالب طولانی‌تر تشخیص دهد و البته مطلب شما را به عنوان یک مطلب خوانا و معتبر شناسایی کند.

شکی نیست که راه‌های بهتری برای ایجاد یک سئوی خوب وجود دارد و لزوماً برای سئو به یک ساختار خوب برای مطالب نیاز ندارید. اما اینکار وقت چندانی از شما نخواهد گرفت، می‌تواند تاثیری هر چند کوچک بروی سئوی شما داشته باشد و در نهایت و مهمتر از هر چیز، مطالعۀ مطالب شما توسط کاربران را راحت‌تر کند.

 

 

 

مطالب مرتبط

فروشگاه اینترنتی و انواع آن... انتخاب یک فروشگاه ساز مناسب یادم هست که زمانی که شروع به کار طراحی وب سایت کردم ، یعنی حدود سال ۸۶ ، چیزی به اسم فروشگاه اینترنتی...

کسب‌وکار اینترنتی... کسب‌‎و کار اینترنتی امروزه شرکتهای اينترنتي به سرعت درحال ازدیاد و افزایش درامد هستند و سهم زیادی از اقتصاد کشورها را شامل میشون...

بازاریابی اینترنتی... بازاریابی اینترنتی بازاریابی اینترنتی به فرایند جذب مشتری از طریق اینترنت گفته می شود. زمانی که هدف از جذب مشتری مشخص شد باید وب ...

نسخه کامل برای افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه الکسا... نسخه کامل برای افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه الکسا  در دوره فعلی بسیاری از کسب وکارها،مشاغل و سازمان‌ها،بخشی از وظایف خود ...

تفاوت طراحی سایت با توسعه سایت... تفاوت طراحی‌سایت با توسعه سایت دو اصطلاح طراح وب‌سایت و توسعه دهنده وب‌سایت در کاربرد عامیانه تقریبا معانی یکسانی داشته و بجای یک...

روش‌های جدید سئو سایت... روش‌های جدید سئو سایت سئو برای رتبه اول جستجوی گوگل امروز یکی از مهمترین بخش‌های بازاریابی هر کسب و کاری است‌. به نظر شما چرا ام...

پشتیبانی سایت

برو بالا

کلمات کلیدی : طراحی سایت اصفهان , طراحي سايت اصفهان , طراحی سایت اصفهان ارزان , طراح سایت اصفهان , طراحی سایت در اصفهان , طراحی وب سایت اصفهان , شرکت طراحی سایت اصفهان , آموزش طراحی سایت اصفهان , طراحي سايت در اصفهان , طراحی سایت حرفه ای,طراحی وب سایت در اصفهان , طراحان وب سایت در اصفهان , طراح وب سایت در اصفهان , وب سایت اصفهان , آموزش طراحی وب سایت در اصفهان , شرکت طراحی وب سایت در اصفهان , استخدام طراح وب سایت در اصفهان , شرکتهای طراحی وب سایت در اصفهان ,ایجاد سایت, ایجاد سایت رایگان با پسوند Com , ایجاد سایت رایگان با پسوند Ir , ایجاد سایت در گوگل , ایجاد سایت رایگان در گوگل , ایجاد سایت رایگان فارسی , ایجاد سایت جدید , ایجاد سایت شخصی , ایجاد سایت اینترنتی ,طراح سایت خانم طراحی سایت توسط خانم, ایجاد سایت تبلیغاتی,راه اندازی وب سایت در اصفهان,سئو اصفهان , سئو سایت اصفهان , طراحی سایت وکالت طراحی سایت برای وکلا طراحی سایت حقوقی آموزش سئو اصفهان , سئو در اصفهان ,خرید سایت ,خرید سایت اینترنتی, خرید سایت رایگان ,خرید سایت فروشگاه اینترنتی ,خرید سایت Ir, خرید سایت ارزان ,خرید سایت اماده, خرید سایت فروشگاهی, فروش سایت ,فروش سایت آماده, فروش سایت موزیک, فروش سایت تبلیغاتی, فروش سایت دانلود ,فروش سایت فیلم ,فروش سایت ایران خودرو, فروش سایت سایپا ,فروش سایت ساز, فروش سایت املاک, ساخت وب سایت